Nieuwe website online

Ingediend door Henri De krem op wo, 22/05/2019 - 13:29

De Bridge Club Genk heeft een nieuwe website en een nieuwe domeinnaam (adres in je URL-adresbalk van je browser)

De afgelopen weken zijn we druk bezig geweest met het vormgeven aan deze website. Het is nu aan jou om op ontdekkingstocht te gaan en de nieuwe mogelijkheden ervan te ontdekken. De nieuwe site is heel anders dan de vorige dus wordt het voor iedereen een beetje zoeken om er mee vertrouwd te geraken.

Wij hopen je nu nog duidelijker te kunnen informeren. Neem bijvoorbeeld eens een kijkje in ons vernieuwde fotoalbum. Hierin vind je een heleboel nieuwe foto’s.

Bezoek onze website op gelijk welk toestel. Neem dus gerust een kijkje op uw smartphone, tablet of laptop. We hebben ervoor gezorgd dat onze website gebruiksvriendelijk is en zich optimaal aanpast aan uw schermgrootte.

Een website is nooit af. We gaan ook de komende tijd door met het ontwikkelen van pagina’s en foto’s. Kom dus regelmatig eens een kijkje nemen om onder andere het laatste nieuws, uitslagen en planningen te bekijken.

Alvast veel plezier met Uw ontdekkingstocht,

Het bestuur van Bridge Club Genk v.z.w.